söndag, september 23, 2007

Arne, vi saknar dig


Slötittar på United - Chelsea.
slog på precis innan pausvilan då jag satt och tittade på TV-Pucken .
När pausen väl kommer, inser jag att jag för första gången ska få se Nora Strandberg som ankare för Super- söndag. Tar väl max 30 sekunder innan jag sitter och beklagar mig för Niklas, hon är hemskt dålig. Han håller med.
Kommer tillbaka efter lite reklam och hon blir sämre och sämre. jag skäms & stänger av ljudet (då har det gått långt kan jag lova). Hon ställer sjuka frågor och tvekar så det är pinsamt. Canal+ jag gillar att ni vill satsa på mer kvinnor på kanalen, men var ni tvungen att ta ngn som är sämre än Arne ?

Vi vill ha Arne tillbaka!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Klockrent! Är man sämre än Arne då är det illa ;D

Christina sa...

haha, ja. tänk om hon får sitta som kommentator snart ? (hemsk tanke)Då kommer Arne ha ngn bakom sig som sämsta kommentatorn också.. ;D

Anonym sa...

Det är klart att hon är dålig, tjejer kan inget om fotboll, så är de bara.

Christina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.