lördag, september 08, 2007

Couldn't care less

Det är någon slags landskamp just nu.
Jag har TVn på, men jag tittar mest på min dataskärm.
Sen jag såg att Lagerbäck hellre tar ut en medelmåtta från Allsvenskan framför en toppspelare från Franska ligan kände jag att luften gick ur. Jag ville inte se matchen, även fast jag sett fram emot det.
Hur bra har stackars taco-älskade Anders varit i första?
Enligt Glenn Hysén inte alls. Han hittar inte rätt i positionerna och får knappt se bollen.
skitbra Lars ! jag är IMPONERAD!
in med Kim i andra. direkt efter paus. sen kan du avgå!



För övrigt är detta min nya blogg, då jag kände för att lämna den andra bakom mig.
inte skrivit i den på hela sommaren iaf, så nu börjar vi på nytt!


1 kommentar:

Anonym sa...

fullstänig matchanalys jue :D

//Linus