tisdag, september 25, 2007

Det började så bra..


Ja men GRATTIS Em.
från botten av mitt hjärta säger jag GRATTIS. verkligen


Jag är iaf nöjd med hur mitt kära lag spelade idag.
att dom slutade spela i 3e är surt som fan. Men, dom är inget skitlag som alla vill få det till .
Vet inte om jag vågar ropa Hej ännu. Men vill iaf hälsa
Ossi Väänänen
välkommen till Mesta Mästarna! Jag hoppas verkligen att ni får kontraktet klart snart. Ett muntligt kontrakt ger mig inte mycket ro just nu.

En grym back som kommer kunna göra mycket nytta i DIF!
Förra året spelade Ossi i NHL, Colorado Avalanche. Han spelade 74matcher och slog till med 8 poäng.
Ser fram emot hans ankomst (om den nu blir av)

En annan back som kommer i Oktober är Jari Marusak. Spelade 19 matcher med oss förra säsongen, och kommer bli viktig. Han gjorde 10 poäng under dom matcherna, och var stenhård. En Järnkamin med andra ord .


Nu blev det mycket sport igen.. men det är så mycket sånt i mitt liv..


2 kommentarer:

Anonym sa...

fy fan va vi är bra! tjala la la la!

soooooooooPA!

;o)

Christina sa...

jag älskar att du alltid är anonym ems. du är så modig som visar vem du är! ;D