fredag, september 14, 2007

Fredag !

Denna härliga dag.
Efter denna sjuka vecka utan sömn verkar helgen dock bli lugn
Anna drog till Karlstad idag & Hannah åker till New York imorgon..
Pannah! jag kommer sakna dig som satan. Men jag lär nog överleva det också, I think..

Imorgon ska jag iallafall få se min Marie, hon är så upptagen med all skola & basket,
men imorgon hann hon fika mellan basketmatcherna, haha helt galet! Att hon orkar!

Igår var jag hos min mor och bjöd henne på middag,
hon satt med min dator och tittade på "En annan del av Köping" när jag lagade.
Är det en serie som jag vill ska få "Kristallen" så är det banne mig den, underbara människor!


Fick precis sms från min Borås-Malin! dom är i Stockholm och ville träffas. Vilket betyder att jag äntligen ska få träffa sötaste lilla Ellioth! gud så kul. måste svara på en gång. lär återkomma med bilder och annat när jag väl träffat dom :D

Inga kommentarer: