torsdag, september 20, 2007

Inte riktigt som jag tänkt mig

Hade ju planerat att åka till hovet ikväll, men som vanligt går allt käpprätt åt fel håll.
jag stod och väntade på tåget, som inte kom. (jävla roslagsbana)
när jag stod där och såg hur klockan mer och mer närmade sig 19, kom jag på att min plattång låg kvar på mitt golv hemma, påslagen. Pappa hade minst 1 timme kvar hem i bilen, och upptaget hos farmor & farfar. smått panikslagen stod jag och funderade på hur jag skulle göra, insåg jag att klockan redan var 18.20 och inget tåg syntes till, så jag småsprang hemmåt. stängde av plattången (som var vääääldigt varm) och la mig på sängen.
Följde matchen via internet iaf, suck! men men.

Värsta var, att jag egentligen inte behövde platta håret, hade det i en fläta. var bara en slinga som skulle plattats. smarta lilla ina!


Linus har hittat hem igen iaf, han hörde av sig idag. om någon mer än jag hann oroa sig. ;D

Inga kommentarer: