fredag, september 28, 2007

Irriterad


Idag blev jag arg när jag och Hannah gick på stan.
Det var 10 grader, blåste väl lite kyligt, men jag klarade mig med en stickad kofta utan att frysa.
Jag vet inte hur många vi mötte med vinterjacka. Jag pratar stora Canada Goose jackor. Vad vill man visa då? "Hej jag har en dyr jacka! jag är så jävla tuff"
Hur ska dessa människor klä sig då det är minusgrader ? Dom kommer ju frysa ihjäl i sina jackor då det blir kallt.
Nej, min vinterjacka kommer fram när min höstjacka inte håller mig varm längre. och jag har knappt börjat använda min höstjacka. sjukt.


På stan shoppade jag lite idag förövrigt. 4 klänningar & 2 mössor ! men 1 klänning ska jag lämna tillbaka, den var inte så snygg på som jag hoppades. Men jag är nöjd så nöjd !

Fredag idag, jag ligger i min säng och värmer mina fötter under täcket. Cola dricker jag. vilken fest !

1 kommentar:

Anonym sa...

hihihihihi jamen i fjollträsk är det väl rena sommarn kom upp en bit så snart åker skotern fram ;) "