onsdag, september 19, 2007

Städa var det ja

Igår skulle jag städa. Så kom jag på att det kan vara kul att möblera om samtidigt, göra det lite extra fint. vilken tur att jag var helt själv och att min soffa & säng är jätte lätta. tog huuur lång tid som helst. och jag hade inte ens bestämt hur jag skulle ha det innan jag flyttade på möblerna, total katastrof.
men, det blev rätt bra tillslut. förutom att jag måste fortsätta städa idag. då det inte blev klart innan jag blev för trött.
jag som ÄLSKAR att städa får alltså städa 2dagar i rad. vilken tur jag har!

Tvätta måste jag göra ikväll också.
Tur att jag älskar att tvätta....


Kvällens tips: 08 fotboll på Fan-TV kl 20.00 med Aki
Riihilahti. Kan bli hur bra som helst.
Wille, David, John & Aki då. jag längtar!


3 kommentarer:

Anonym sa...

HEJA EMELIE som får dig att göra så bra saker! Hon ska ha cred för det! BRA EMS! ;o)

*smack*

Anonym sa...

hahhahah du är inte det minsta ironisk va lillis? xD

Christina sa...

Nu ska inte du komma in och höja dig själv till skyarna, skriva om dig själv i tredje person är inte charmigt Em. Kanske dags att börja tänka lite ? ;D