måndag, oktober 01, 2007

En ful färg på en fotbollströja.


Jag satt och funderade på vad jag skulle skriva om, kände att jag inte hittade någonting speciellt. Men så kikade jag på min TV, Såg Ifk Göteborg spelarna komma in på plan, och seriöst. Jag gillar tanken att dom stöttar offer för bröstcancer. Men, en fråga. Hur mycket hjälper det dom som är sjuka att dom spelar i rosa/blå randiga tröjor & rosa byxor ? Jag har inga fakta alls, får dom in pengar för detta och som dom senare skänker ? Eller ger det ingenting alls? Det är väldigt väldigt fult. Men det är klart , det passar fiskrensarna från Göteborg.


Tänk vilken tråkig kväll det blev helt plötsligt.

Fiskrens gör mål i 4e minuten. inte alls vad jag ville se.
Detta kommer jag bara skriva en enda gång, och jag gör det för att jag älskar djurgården.
KÄMPA HAMMARBY. Ta poäng från sillarna.

Inga kommentarer: