söndag, oktober 07, 2007

En söndag som får en att dra på smilbanden

Arsenal börjar med att vinna. -juvligt
Djurgården fortsätter med ännu en vinst - fantastiskt

MEN SEN !

Åkte jag till min Anna, vi promenerade långt och länge, bådas mobiler hann dö några gånger.
min för att det var kallt ute, bra telefon.. Annas för att, ja det är för att det är Annas mobil.
vi satte oss vid vattnet & åt vindruvor, det smakade bra det.
Sen blev det kolsvart och vi gick hem till Annas kök och drack thé.
Anna med honung & jag med mjölk, det var tydligen konstigt, för det pikades. men jag kan inte dricka thé utan mjölk! gottdamn! ;p
Vi fortstatte kvällen med en tripp till lilla Aki, där har hon något konstigt i väggarna, för saaatan vad jag fnissar när jag kommer dit. Det var mysigt.

Men alltså, Anna. du är så jävla bra. du får mig att må så bra, och jag är ina the greatest när jag är med dig.
tack för allt du är. jag älskar dig .

Inga kommentarer: