lördag, november 03, 2007

Fredag.

Det blev en väldigt lång fredag.
Kan dra genom den lite snabbt..

Morgon: Dom började med att ta 6 burkar blod från mig, det känns som det är jätte mycket blod som sprutar ur mina ådror. Men det är det ju inte. Knappt någonting. Det läbbiga var att då hon satte i sista burken så kom det inget blod först, så hon vickade lite, då sprutade det lite grann med världens fart, innan det började rinna igen. Konstigt

Förmiddag/tidig eftermiddag: Jobbet, hände väl egentligen inget roligt där, så jag går vidare.

Eftermiddag: Var jag i stan, mötte upp Anna för en snabbis på stan, för snabbt gick det, vi var överallt på ingen tid alls, Tråkigt att vi hade så lite tid, men att hänga med Anna är bland det bästa jag vet, så den lilla stunden gjorde min dag. Kärlek

Kväll: När vi sprang runt på stan ringde Marie, hon ville ha middagssällskap, hon hade fått älgkött från sin mormor och ville slippa äta det ensam, varför skulle jag tacka nej till älgkött? Sjukligt gott.
Vi åkte och handlade lite innan maten, så passade vi på att åka till Danderyds Kyrka.
Där tände jag ljus på minneslunden för min älskade lilla Morfar. Kärlek
Tände även ljus hos min absoluta favorit kvinna, som dog för 11 år sedan, alldeles för tidigt.
Hon var min granne & hennes dotter en av mina närmsta vänner. Henne saknar jag allt oftare.
Hade velat ha henne nära mig nu, under de åren då man inte är en liten flicka som vill att hon ska rita prinsessor som vi får färglägga. Kärlek
Hem till middagen, som smakade helt juvligt, Marie&Peter hade varit på landet och ute i skogen och plockat svamp, så det blev kantarellstuvning till också. namnam.
Framför idol blev det en latte & chokladkaka. Tror inte jag skulle kunna säga att jag såg idol igår.
vi pratade och pratade. Underbart
Sen hann vi en sväng till solna innan jag åkte hem, Marie åker till Kanarie öarna senare idag, och jag är inte alls avundsjuk!



Inga kommentarer: