måndag, november 19, 2007

Jag borde sova, jag vet .

Jag somnade faktiskt förut. för 2 ½ timme sen sov jag gott till golfen.
Vaknade lagom till att se Robert Karlsson sätta putten för DUBBEL BOGEY på 18e och förlora med 1 slag.
Så jävla svenskt. Att tappa allt sista rundan. Nåja.

Kunde inte somna om efter det, så jag tog mig en pratstund med Mr. N
Vi pratade hockey, hockey och lite hockey.
Dels tror han att hans lag kommer klå mitt i Dream Team imorgon.
Men jag har dominerat hela säsongen hitills. jag råkar leda med 106p 'sträcka på sig'
Nej hun. Du har inte en chans imorgon heller!

Statistik blev det också. DIF hockeys sida är klockren med alla gamla spelare som spelat.


Nyss såg jag ett klipp jag sett många gånger.
Mikael Johanssons tröja, hissas i Globen.
Inga ord kan förklara känslorna jag känner då jag ser detta klipp.
Inte ett öga är torrt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Imorrn får jag ca 120p i DT! ;D
Du kanske får ca 10? så är det!
Micke Johansson äger! Underbart klipp! (L)

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.