måndag, november 12, 2007

Mobilladdare.

Jag köpte min mobil för snart två år sedan, fick med en fin laddare.
en liten plupp man kunde sätta på sin gamla Nokia-laddare, då denna mobil behövde en mindre kontakt.
Nu har min börjat glappa. Så jag kan inte ladda min mobil. Damn.
Tog mig till Telenor i Täby Centrum igår, dom är så snälla. Känns som vi känner varandra nu.
Köpte en ny laddare, -95kr!
Kommer hem, batteriet så gott som stendött. Men det gjorde ju ingenting, hade ju en ny fungerande fin laddare!
Trodde jag ja. Testar om och om igen, men nej, den passar inte. Läser på förpackningen, jodå den ska funka till min modell. Men det gör den inte, såklart den inte gör. Har jag haft ngn tur med mig med mobiler & laddare de senaste veckorna.
Men detta betyder att ni inte kan få tag på mig.
Jag ligger däckad och orkar inte ta mig till Täby & byta ut denna..


Har jag tur, kan min bror köra förbi med en sån laddare jag behöver, jag tror han har på jobbet, jag får maila honom.
Hoppas bara han är kvar, sittandes vid datorn.


Ikväll är det fotbollsgala, den allternativa var igår, fantastiskt larvigt, men nog fasen skrattar man iaf (:

Får Fredrik Ljungberg pris ikväll, är det katastrof
Han har mest varit skadad sen förra galan.
ta inte detta fel, Jag älskar Fredrik. Jag har fått en tröja med mitt & hans namn på av honom. I adore.
Men han är inte bäst just nu. thats it!

Inga kommentarer: