tisdag, november 13, 2007

Telefonen ringde .


Jag: Ina
Okänd: Hej

Jag: vem är det ?
Okänd: det är jag.
Jag: vem är jag ?

Okänd: Det är jag, häftigaste personen i världen.
Jag: Honom känner jag inte tror jag.
Okänd: Jo..
Jag: Jahaaaa! Det är ju Christer!


Jag har en vän i Göteborg, som heter Eric. Han låter Precis som Christer i radioprogrammet Christer i p3
Därför kallar jag honom för det. Han gillar det inte. Men jag älskar det.
Han hade fifflat med mobilen och ringde från ett 031-nummer. Inte konstigt jag inte kände igen det då.


Foto: Stulet från facebook

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm, jahaa, nu lägger man tydligen ut konversationer på nätet också, inkl. bild t.o.m.
jaja, det är väl inte mycket man kan göra mer än att tycka till.
Jag låter inte som Christer, inte en chans!!


Pussåkram på dig Ina!!

Anonym sa...

Busigt, Eric.