torsdag, november 01, 2007

Till hösten blir det flytt.

Idag skickade jag in alla papper till Komvux.
Till våren kommer jag läsa matte, naturkunskap & filosofi.
Om allt går som det borde. Matten borde jag få läsa, då jag inte har betyg i det.
Av en herrans massa anledningar som jag inte orkar ta här. Konsentrationssvårigheter.
Naturkunskap B & Filosofi läste vi inte på min skola, och jag känner att det är ämnen jag kommer kunna behöva för framtida studier.

Såå.. vad det blir till hösten, vettigudarna.
Jag vet att jag vill bo nära Niklas.
Så.. jag antar att det blir någonting i Sundsvall.
Det skulle ju passa bra, dom är ju i allsvenskan igen, så en gång om året kan jag se DIF live. Viktigt.

Konstigt nog längtar jag efter att få plugga igen.
Nu pratar vi 3 kurser på komvux. Kanske inte är överdrivet.
Men bättre att börja smått.. begåvat

Nu ska jag klunka lite mer vatten och somna till Scrubs.

Christina säger: Godnatt !

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer gå bäst med pluggandet! ;D
gif-DIF 0-11! klappat å klart!
SOV SÅ GOTT! (L)