torsdag, december 20, 2007

Jaha, är det julafton på måndag?

Denna december har varit lite annorlunda.
Mycket sjukhus och så vidare. Vi har glömt tiden allihop tror jag.
Men imorgon, imorgon börjar julen för mig.
Först ska jag och Anna på klappjakt. Mest hon som ska ha, men jag ska ha ngt litet till alla, vill jag iaf (:
Den enda som ska ha en jätte julklapp i år är Mr.N
Har dock redan berättat vad han kommer få, men han är ju gammal, kan ha glömt ?

På kvällen, blir det familjemys.
och då menar jag verkligen familjemys.
Alla ska hem till Fredrik&Lina.
Mamma, Pappa, Calle, Jag, Mormor, farmor & farfar.
Det kommer bli underbart.

Söndagkväll hoppas jag få spela bingolotto med mormor,
vet inte om hon ska spela än, men jag ska fråga. det kan bli riktigt mysigt det.
då tänker jag vinna. mycket. väldigt mycket.
bra, då var det bestämt !
Men om mormor nu vill spela med mig, kommer jag ju missa tv4sports uppesittarkväll med stormatcherna.
Både pappa & mr.N har kommenterat detta.
dom kanske inte vill att jag ska bli rik ?


Jobbet är över, från och med 9 Januari är jag "Studerande" igen.
läbbigt!

Inga kommentarer: