söndag, december 09, 2007

Skakig hand

Tog ett bra tag innan jag hittade min kamera igår, när jag väl hittade den, var det lite för suddigt för att jag skulle kunna ta sådär bra bilder jag kanske velat (eller så kan jag helt enkelt inte bättre)
Inte en enda bild på mamma hade jag då jag tittade genom bilderna.

Konstigt eftersom det var hon som stod i centrum..

Festen var succé i allafall, alla verkade nöjda.
Jag, Calle & Fredrik lyckades med ett tal, trots det vi planerat stals tidigare under kvällen (vårat hade blivit bättre)

Jag, Kajsa, Nisse, Jessica & Johanna dansade hela natten, mina kusiner åkte hem runt 1..
inte slutade jag & kajsan då inte, nope 2 timmar till dansade vi, min kropp värker idag.
men fan vad kul det var!
Några bilder har jag trots allt, grym kvalité & allt ! (eller inte)


Johannas rygg & Helenas profil



Kajsa & Johanna


Jessica & Nisse


Kajsa & Jag


Jag & Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha:D Tack! JAg ska allt säga till;)