måndag, januari 07, 2008

dagens bästa.


Pratade nyss med min vän Joseph. Han hade ett nytt projekt på gång, för att kunna impa på tjejer (och killar) på fyllan ska han lära sig en Johnny Cash låt utantill. Jag bara skrattade åt honom, men då berättade han även att han kunde galenskaparna & aftershaves "Bara sport" utantill. Jag ville att han skulle bevisa det för mig, den är ju helt sjuk. Måste erkänna att jag var tveksam.
Men när han tog ton insåg jag att han inte skojade. & se på fan. hela låten, utan luft nästan. Helt själv, Galenskaparna är ju 4st då dom gör den.
Jag blev imponerad.

sen kanske detta säger mer om min dag, än om Josephs udda talanger.



Djurgården var värda minst 1p idag.
Gör man 4mål borta, ska man inte behöva förlora.
Linkan&Bengan. Back on track?

Inga kommentarer: