måndag, januari 21, 2008

från 0 till 100 på någon vecka.

Tänk, så fort livet kan svänga.
I mitten av december var jag arbetslös, jag var inte helt 100 på om jag skulle plugga på komvux.
livet var rätt ovisst.
Men idag, en månad senare. svävar jag på moln.
allt går min väg helt plötsligt. skolan flyter på. det kanske inte är så kul, men det är skönt att jag är där.
Var även in till riddarholmen idag, och besökte mitt nya jobb!
Ni hör, från att inte haft ngt, har jag allt. (nästan)
jag njuter av livet just nu. Allt är perfekt.
det enda som saknas nu är en Mr.N i sthlm och en lägenhet.
men en sak i taget. snart kanske jag är där.

jag är lycklig just nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt glad för din skull!
Det kommer gå jättebra! :D

Anna sa...

du är värd allt. + massa mer.

Anonym sa...

NJUT!! du är värd varenda lilla snutt lycka!
älskar dig lillis