lördag, januari 26, 2008

Osannolikt.

Lördag idag. Dreamteam som vanligt.
Jag var galet nöjd med laget inför dagens matcher.
allt kändes säkert, min plats i nästa omgång i cupen skulle inte vara hotad.
trodde jag.
4 av mina 6 spelare spelade kl 15.
ingen gjorde jätte succé, men skrapade ihop sina poäng.
18.30 började matchen med min kapten, Andreas Salomonsson och en av mina backar, Jyri Marttinen.
Kändes hur stabilt som helst, då Salomonsson gör en assist och jag känner hur poängen rullar in.
Men sen händer det som inte kan hända. det får inte hända. men det är klart att det händer.
2 spelare kastar handskarna och slåss. vilka? gissa.
såklart. mina 2. slåss. med varandra. vad är oddsen för det?
please tell me.
Jag var GALEN. det var så sjukt. men, trots denna katastrof (för mig var/är dt, på allvar, därför är detta en katastrof för mig) gick jag vidare till nästa omgång med kniven mot strupen.
Nästa gång, måste jag ha mer flyt va ?

Inga kommentarer: