torsdag, februari 28, 2008

Dagens högsta skratt

Mr.N kopierade in text från vår käre Ros blogg (aftonbladet)
där skrev han. .

Jag älskar när det kommer nya idéer till elitserien.
Här är några till roliga grepp jag vill se:
* Blinkade stolpar när det är mål.
* Den som har sämst plus-minus i varje lag ska ha en grön hjälm.
* Mikrofon på en spelare i varje lag. Typ Per Ledin, Per-Anton Lundström, Jimmie Ölvestad med mera.
* Cheerleaders.
* Straffar vid oavgjort.

Mina tankar om Ros önskningar:

* Blinkade stolpar då det blir mål.
Jadu Ros. hur gammal sa du att du var ?
* Den som har sämst plus-minus i varje lag ska ha en grön hjälm.
Förlåt men VA?! Räcker väl med att dom som är intresserade av den statistiken läser matchprogrammet.
* Mikrofon på en spelare i varje lag. Typ Per Ledin, Per-Anton Lundström, Jimmie Ölvestad med mera.
Detta alternativ är det jag är mest positiv till. Skulle kunna bli riktigt roligt.
* Cheerleaders.
Dom har cheerleaders på basketmatcher i Sverige ibland (även vissa ES-lag)
Jag och Marie har pratat om detta, och vi har kommit fram till att det bara är pinsamt.
Det funkar kanske i USA. Men här floppar det alltid. Att du Ros, är gubbsjuk och vill se halvklädda tjejer dansa, känns bara patetiskt. Det är HOCKEYN som ska stå för underhållningen.

* Straffar vid oavgjort.
Det var inte länge sen dom tog bort det, och självklart är det alltid spännande med straffar.
Men jag vet inte, det fanns en anledning till att det togs bort.

Inga kommentarer: