fredag, februari 08, 2008

Det var inte igår..

Var länge länge sen jag skrev nu, blir så då man knappt hinner andas om dagarna.
Jag har jobbat; Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag.

Idag är det Fredag. & jag har gått och blivit sjuk.
Min hals är svullen och näsan rinner. Typiskt.
3 dagar ledig. och jag blir sjuk.
inte så konstigt kanske, kroppen slappnar av, och blir sjuk.
Rätt enkel matematik.

Har inte hänt så mycket mer än jobb på senaste.
sovit & jobbat. men jag ska bli bättre.
------------------------------------------------------------------------------------------

Idag firar jag och Mr.N
3 ½ år. Stort. <3

------------------------------------------------------------------------------------------

Kom en farbror förbi jobbet igår, vi pratade rätt länge han och jag.
efter ett tag tittade han på mig, och sa "Du måste visa världen att du finns, du är en fantastisk människa och det måste folk få veta. Du skulle kunna förändra världen, du är så ung, men så klok."
Som jag sa till Hanna, att höra det från personer man känner väl, betyder självklart mycket, men då en 83årig farbror säger det efter ett 40 minuter långt samtal, tar man åt sig. Jag kände mig frälst efteråt. det kändes stort. jag vet inte. men han var otrolig.


1 kommentar:

Anna sa...

den äldre herrn har rätt. <3