lördag, februari 23, 2008

en kväll med mamma

Jag och mamma har suttit och kikat på folk på facebook.
sen har vi sjungit gamla "Mora träsk" låtar.
Sista versen i "Du ska få min gamla.." chockade hon mig.
den går typ "..du ska få min gamla skjorta när jag dör, den är tvättad, ren och struken och den räcker ner till knäna.."
mamma sjöng någonting helt annat. och jag dog.


mamma går runt som en gammal tant och tittar ut genom titthålet på dörren,
grannarna har fest. ujuj! ;D
Nu tyckte hon jag var elak, det kanske jag kan hålla med om..
Kongo&hon tycker det är jobbigt att dom kalasar. mamma för att hon ska sova. och kongo för att han inte har koll på var ljuden kommer ifrån.
så kan det gå (:

Imorgon kanske jag ska upp och gå runt djurgården med mamma och några till.
bara om solen skiner. annars, får det vara.


GODNATT

Inga kommentarer: