tisdag, februari 19, 2008

I behov av lite färg


Dagen har varit rätt grå. på många sätt.
så jag känner att jag behöver färg. och mina tulpaner (som fortfarande är fräscha) ger mig lite lycka i detta mörker.
Det är konstigt det där, att livet kan ändras fort. ett telefonsamtal och livet tar en annan riktning.
kanske är detta en början på någonting större, bättre och roligare, eller så är det inte det.
svårt att veta, ska försöka se det positivt i alla fall.
Jag är ung. har livet framför mig. och att jag är bra, det vet jag.

Djurgårdens vinst ikväll var också en färgklick i min kväll.
det gillar jag. Mycket.
Linkan i mitt hjärta.
FEMMA ligger dom nu. FEMMA. mums

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart det är början på någonting bättre. Som sagt du är ung,har livet framför dig och är BÄST!
Det kommer gå BRA

Anna sa...

tycker dock att dina tulpaner ser ut att ha blivit attakerade av kongo. har han tuggat på bladet där? 'stirrar närmre'

Christina sa...

haha HELT rätt anna.
He like it!