lördag, februari 23, 2008

Mycket Eduardo & Lite Clichy

kom hem efter en underbar promenad och sätter mig för att njuta av Arsenal.
det första jag får höra är att Eduardo är skadad. dock inte hur allvarligt skadad.
det dröjer till paus innan jag inser att det är allvarligt. riktigt allvarligt.
man skulle kunna säga att benet gick rätt av. såg riktigt obehagligt ut. har en bild från aftonbladet. som jag kan lägga upp, men det är ingen trevlig bild så jag vet inte..
9 minuter tog det för läkare och sjukvårdare att få bort honom från planen.
det syntes på spelarna i arsenal att dom var skärrade. och då birmingham gjorde 1-0 kändes det riktigt tungt. men jag måste erkänna att målet (på frispark) var riktigt riktigt snyggt.
Andra halvlek började, och då kom ett nytt Arsenal ut (jag hade hunnit byta till hockeyn och missade Walcotts 2 första PL- mål) såg dock katastrofen i slutminuten.
Clichy (som var på bollen) fäller en birmingham spelare i straffområdet, och domarn blåser (felaktigt) straff. jag säger inte att den var felaktig bara för att. den var verkligen det.


bestämde mig nu att ni ska få se bilden trots allt...

Inga kommentarer: