torsdag, februari 14, 2008

Torsdag

Vaknar upp till ännu en dag som går i solens tecken,
ser underbart ut där ute, ska försöka få tag på Marie och kolla om hon har tid med en promenad idag.
Men först ska jag städa lite i huset, pappa kommer hem och han blir glad då det är städat. (vem blir inte det?)
Jag hostar fortfarande mycket, och åker därför inte på min matte idag heller.
Känns som att jag stör om jag sitter och hostar då det är genomgång.
Jobbet får jag inte åka till heller, ska kurera mig så jag kan jobba i centrum lördag-söndag istället.
Men jag har lite saker att jobba med hemifrån. Ska planera ett Event som vi ska ha på jobbet.
Inget jag är van att planera, men det blir nog bra. Jag gillar utmaningar ;D

Dagens bästa var dock att läsa i DN.
vissa saker, får en djurgårdare att dra på smilbanden.
och detta är en sån sak.

Inga kommentarer: