tisdag, april 01, 2008

från klarhet till klarhet

I söndags var det premiär för mina älskade blåränder.
Årets tröjor måste vara bland de snyggaste på länge. Riktigt Riktigt snygga!
Var nervös som sjutton innan avspark, men då spelet väl startade tappade jag hakan.
Vilket lag! Vilka nyförvärv! Såg trevligt ut.
Dahlberg var pigg som sjutton, märktes att han längtat efter denna premiär.

Såg Malmö-Göteborg igår.
och jag börjar bli lagom orolig. Djurgården-Malmö kommer bli en läskigt spännande match på lördag.
Sektion B. där hittar ni mig!
---------------------------------------------

Idag har jag haft fullt upp, 2 skolor har ringt och erbjudit mig jobb.
visste först bara om 1, så då jag pratade med en kvinna där, kändes det som att allt var frid och fröjd.
Sen ringde min gamla arbetsplats, och ville ha mig. Det kunde jag inte tacka nej till, så då stod jag där med 2 jobb. Helt plötsligt var jag tvungen att ringa och tacka nej till det första .. Härligt att vara eftertraktad ;D
Från inget till allt på bara några timmar. Livet är kul ibland !
Den 21 April börjar jag jobba igen. Jag har längtat!

---------------------------------------------

Nu ska jag med pappa in till stan en sväng.
Våren är här , jag har inget att klaga på alls!

Inga kommentarer: