onsdag, april 02, 2008

vår!

Min gamla vän från dagis&skoltiden ringde imorse och ville dra med mig ut på promenad.
Jag är inte den som är den, så jag tog mig en mattepaus (satt och räknade duktigt) och gick ut och möttes av strålande sol och värme.
Djursholm är fantastiskt vackert då solen skiner.
Vi gick runt och runt, satte oss vid Ösby sjön en stund innan vi vandrade tillbaka hemåt.
Mycket trevligt måste jag säga.

----------------------------------------------------------------

Ska plugga lite till snart, innan jag tar nästa paus för att fika med Ebba.
(man är duktigt bra på att ta paus då man har ngt som måste göras)

----------------------------------------------------------------

Fick upp Mr.N imorse, behöver honom som stöd då jag inte förstår vad jag ska räkna.
Han brukar sova till 13-14 men imorse gick han upp klockan 9 !
helt otroligt!
Du är bäst N !

Inga kommentarer: