tisdag, juni 10, 2008

Fick ett sms av pappa när jag var på jobbet förut, hoppades att det var ett skämt.
Men tydligen är det inte det då jag kommer hem och möts av 'bomben' på alla tidningar.
Känslan inför kvällens match som varit på topp hela dagen, försvann direkt.
Lars Lagerbäck verkar inte vilja vinna matchen mot Grekland.
Daniel 'sidleds-danne' Andersson går in i startelvan. Linderoth och Källström är petade.
Linderoth har varit skadad, det köper jag.
Att en spelare som spelar i ett lag som ligger på 7e plats i Allsvenskan , en liga som är rankad runt 28e plats av alla ligor, tar en plats som utan tvekan borde vara Kim Källströms.
En spelare som är ordinarie i ett lag som vunnit franska ligan med Lyon flera år i rad. Där en av hans lagkamrater heter
Karim Benzema..
I Frankrikes landslag, ni vet det där laget där spelare som Henry och Viera spelar.. Där är han självklara i startelvan.
Medans hans lagkamrat, är petad för en spelare som hellre passar bakåt eller åt sidan än framåt och starta anfall.

Detta gör mig riktigt trött och förbannad.
Men det kommer kallas "GENIDRAG" i tidningen om det går hem.
Kim Källström är värd mer än vad han får från lars lagerbäck.
skulle inte förvåna mig om han drar en bojkott snart.
jag stöttar honom. det kan jag lova.

Inga kommentarer: