lördag, juni 07, 2008

Torsdag-Lördag

I torsdags tog min kusin studenten, och jag var där och knöt ballonger innan vi åkte till skolgården för att se honom springa ut.
Så söt min lilla kusin blev med alla halsband jag & jessica gjorde i ordning med godis och annat trams..
Sen åkte vi flak, var inte lika roligt då musiken vägrade funka. Någon hade glömt en sladd. så det blev 2h flak åkande utan musik. Jag tröttnade rätt fort..
Hade fixat en present till Nisse som gjorde honom tårögd av lycka, och det var en så underbar känsla. Han har varit aikare så länge jag kan minnas och nu ordnade jag, med hjälp av pappa en signerad matchtröja åt honom. Det var fint att se honom öppna den och bli så lycklig.
även fast det smärtade att som djurgårdare lämna över en aik-påse.

Jag är kattvakt hela helgen, på två ställen skulle man kunna säga, hos min bror som är ute på sjön, och hemma hos mig, eftersom pappa är på åland.
24h på ett dygn räcker inte riktigt till då man ska vara på 2-3 ställen samtidigt..
idag är det värst.. för klockan 16 ska jag iväg på POOLPARTY! och jag har saker att fixa där emellan, samtidigt ska jag hinna vara social med 3 katter.
2 i Bromma och 1 i Djursholm.. det är en bit då man inte har körkort..

Dags att röra sig. det blir en lång dag idag.
ska försöka fota massa från partyt ikväll :D


Inga kommentarer: