onsdag, augusti 27, 2008

2 september

Ett datum jag längtar efter av två anledningar.
Lämnade in min bärbara dator för en månad sen, och den blev försenad och är beräknad att komma då.
Jag saknar att ha itunes och all min musik, som just nu ligger på en extern-hårdisk som inte går att koppla in i datorn jag har just nu.
Saknar även att kunna lägga in bilder på datorn, min kamera är full med bilder från sommarens påhitt och jag längtar efter att få göra ett bildkollage med sommarens bästa händelser. håll tummarna för mig att jag får hämta min dator den 2 september.

Den dagen är även dagen då OTH är tillbaka.
En ny säsong med massa spänning. tisdagar är bästa dagen, för då har jag ett avsnitt som väntar på mig.
Då sitter jag och Kajsa i timmar och går igenom avsnittet och vad som komma skall.
Tror dock detta är sista säsongen ever för mitt älskade program. jag vet inte hur jag ska överleva då det är slut.
Men på något sätt kommer det nog gå. Jag klarade då oc försvann, men det var skillnad visserligen, oth håller fortfarande samma (kanske bättre) klass än då det började. Det gjorde inte oc.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes, you and me on the phone när OTH börjar:D

Puss sötnöt! //Kajsa