måndag, augusti 11, 2008

Hej jag heter Christina, och jag är axelist.


OS är i full gång. och jag älskar varje minut..
lite jobbigt att jobbet börjat igen, men jag får leva med att se studion på kvällstid istället..
Jag har alltid tyckt att killars axlar är det bästa som finns.
tjatat om det sen jag hade en pojkvän när jag var 15 som inte hade några alls. (klart han hade, men dom var tunna)

Och eftersom jag nu har denna lilla fetish så är herrarnas simning min favorit gren i os.
seriöst. jag sitter och gapar då deras armar tar dom fram i vattnet.
så fort dom visar simning sitter jag där. oavsett vad klockan är. ställde alarmet kl 4 imorse, för att titta..

är jag sjuk?
var ärlig, jag kan ta det. tror jag..

som tur är mitt i allt detta, har Mr.N axlar att dö för. så jag är nöjd ;D

2 kommentarer:

Anna sa...

instämmer helt, men för min del ingår ju självfallet pojkarnas nyckelben! ;D we like it.. we like it ALOT!

Gabriella sa...

hm... nja jag är nog inne på lite samma spår fast jag är så svar för ryggtavlor! Magmuskler och ryggtavlor... mmmmm