måndag, augusti 25, 2008

DreamTeam


Jag har aldrig längtat så mycket efter Elitseriepremiären som jag gör just nu..
Dels för att det betyder att man nästan varje kväll har någonting att titta på ;D
men även för att DreamTeam drar igång igen. Mycket mycket roligare än startelvan.
och jag tävlar självklart mot Niklas denna säsong igen . Jävligt orättvist förra säsongen då han gick om mig med en omgång kvar och mina spelare gjorde ingen nytta, så han vann. Det gör ont i mig än. Men desto skönare kommer det bli att vinna denna upplaga.
Niklas är helt säker på att han kommer vinna. fick ett sms med texten

'förlorar jag i DT över hela säsongen så städar, dammsuger och diskar jag i ett år! Finns inte en chans att jag viker ner mig..'

Jag vet inte hjärtat, nu ger du mig större anledning att ha lekstuga.

GE MIG PREMIÄR NU!

Förövrigt var det kul att vara djurgårdare igår.
Hockey: Vinst för andra året irad i Nordic Trophy för u21 grabbarna.
Vinst mot H(i)V71 borta i Jönköping med 2-1
Fotboll: Vinst mot HBK i Halmstad med 2-1
Allt på samma dag.
Lycka är att vara djurgårdare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer vinna lätt! ;) Finns inget annat!

Christina sa...

vänta här nu...

Niklas säger:
jag å min käft


;D