lördag, september 20, 2008

I know I’ll be ok.

Sovit dåligt inatt, man ska inte bråka med folk man tycker om sent på kvällen.
slutar aldrig bra. hoppas han vaknar snart så vi kan bli sams.
Har fortfarande väldigt ont i örat. Ringt sjukvårds upplysningen och dom sa åt mig att det borde vänt eftersom jag ätit antibiotikan i 4 dagar av 7 idag.
Så skulle jag ringa till husläkarjouren i täby, dom sa åt mig att fortsätta äta smärtstillande.
och höra av mig till läkaren som skrev ut receptet på måndag om det inte blir bättre.

Jag är ju som jag är, så jag sitter och funderar på vad det kan vara, varför jag fortfarande har så ONT.
jätte bra att skrämma sig själv. inte. speciellt inte när man är ensam. när han inte är här.


Idag ska jag storstäda, möbla om lite och tvätta. allt för att hålla mig sysselsatt.
dagens soundtrack blir Joshua Radin och Something Corporate.

hörs sen .

Inga kommentarer: