tisdag, september 02, 2008

min dator har hittat hem

En ny-gammal dator har tagit plats i huset.
saknat min lilla söta dator, om man jämför med den andra jag haft under tiden väger denna ingenting.
Dom har bytt ut moderatorn på datorn, maskinens hjärta.
i och med det bytet har jag förmodligen fått en nyare moderator än vad som satt i datorn innan.
grafiken är 100 gånger bättre nu. jag är så glad!

detta ska jag fira, med en vetekudde på magen.
för den gör ont idag.

att vara tjej denna tid i månaden suger.

5 kommentarer:

Anonym sa...

då kanske konfirmations-bilderna kommer snart? :) Det var trots allt nästan två månader sen, ha det bra.

Christina sa...

jag vet att det tagit tid. men utan dator är det svårt att bränna skivor. ska till förbundet imorgon eller på torsdag och lämna dom, då ska dom skicka vidare dom till er.

Christina sa...

min dator har varit trasig sen lägret, och på lagning 1½ månad..

Anonym sa...

Dålig stil att ge Christina den minst sagt syrliga kommentaren. Hon skriver ju att hon haft sin dator på lagning sedan lägrets slut och gör arbetet med fotona helt ideellt för att ungarna ska få ett fint minne från lägret. Vore jag Christina skulle jag bara strunta i det efter att få sån skit slängd i ansiktet.

Anonym sa...

Den var verkligen inte menad som syrlig :) Jag är så sjukt tacksam för hela lägret och allting, bästa ledarna ju. Längtar bara efter att få sitta och gråta lite till bilderna, förlåt för komentaren men det var inget illa menat :) ha det bra.