måndag, oktober 20, 2008

tre i ett

För en gångs skull var aftonbladet rätt med en nyhet..
Andreas är klar för Djurgården, om än bara för en månad till att börja med.
Men det kommer bli bra, är jag nästan säker på.



Jobbade på ekeby idag. mysigt att få krama på alla mina gamla elever..
insåg idag att jag är inne på min 3e klass.
det blir rätt mycket kärlek från barnen då man går runt på skolgården.
dom klänger och kramas och bråkar och visar mig så mycket uppskattning så hjärtat fylls av kärlek.
Ska tillbaka imorgon och på onsdag igen . Förhoppningsvis kan dom ha en ledig tjänst där nu som jag kan få..
håll en tumme är du go.



Nu spelar Djurgården fotboll på råsunda, borta mot hammarby.
jag kanske borde varit där.
Men efter derbyt mot aik då jag hamnade mellan polis och supportrar och fick pepparspray i ansikte/mun och såg en kille ta emot slag bara ngn meter från mig.. stannar jag hellre hemma och tittar på tvn..
känns inte värt att vara där och vara rädd..
speciellt då man vet att så många är där bara för att slåss..


Inga kommentarer: