söndag, november 30, 2008

ÅH!


Dagen blev väldigt konstig idag, jag åkte till Calle, var där några timmar.
mycket mysigt var det.
sen gick alla andra planer åt skogen.
mormor var sjuk, så dit åkte jag inte.
sen fick jag ont i magen (att vara tjej är inte alltid jätte kul.) så konserten i kyrkan blev inte heller av.
förlåt mor. jag ville, men hade inte orkat.
så jag åkte hem, Anna plockade upp mig på vägen och vi har hängt här hela kvällen.
Pepparkakor i massor har vi tryckt i oss.
Nu ska jag värma en vetekudde och lägga mig i sängen och tycka lite synd om mig själv.
Imorgon är allt som vanligt igen.



vad jag inte tycker om att du inte kan höra av dig på en hel dag.
jag kommer inte kunna somna ikväll utan att ha pratat med dig.
JAG SAKNAR DIG.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet ja borde hört av mej oftare.. Förlåt..