lördag, november 29, 2008

svaret på varför jag betalade en dyr försäkring.

Prolog.

Anna hämtade mig runt halv 6, jag hade fått önska mat (både present och matönskningar, man kan tro det var min födelsedag idag) jag önskade mc donalds.
Så vi åkte dit, när vi kom hem, för ganska många timmar sedan, hade jag ganska mycket att bära på, så jag märkte inte vad som hände...

Handling.

börjar leta efter mobilen, hittar den ingenstans.

PANIK. ringer Anna. frågar om den är kvar i hennes bil.
lägger på. väntar på att hon ska kolla.
hon ringer. ingen mobil. PANIK. springer ut. inser att det regnar.
PANIK. tänder ficklampan. ser den. min lilla fina. DYNGSUR.

Epilog.


Den verkar fungera. den är iskall. men inte lika blöt längre.
hoppas den fortsätter leva. skulle vara för sorgligt annars.


stackars liten mobil.

1 kommentar:

Anna sa...

haha ^^ du är så klantig älsk!