tisdag, december 16, 2008

dessa rubriker..

Jag förstår att aftonbladet vill sälja tidningar och få många besökare efter en jordbävning i sverige, som var den kraftigaste på över 100 år.
och ja jag var i sthlm, så jag vet inte hur det kändes. självklart förstår jag att det är obehagligt att vakna till att allt skakar. jag skulle också vara rädd.


Problemet är tidningarnas val att få fram nyheter till svenska folket.
då jag ser en rubrik som denna på min startsida, börjar jag såklart undra vad det är som hänt, har sprickorna dom pratade om i morse fått ett helt hus att rasa?

ni kanske redan läst artikeln, det handlar om ett pepparkakshus.
det är så sjukt så jag inte hittar ord. SUCK!

läs artikeln här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va tragiskt att Pepperkakshuset rasade! Stackarn,hela julen måste vara förstörd!

Christina sa...

jag förstår att du kan känna igen dig, så många hus du bygger varje jul ;)

Anonym sa...

Ja men jag bygger ju stabila pepparkakshus.

Christina sa...

haha. utan ngt på?
godis finns ju inte i din värld ;)
limmar du ihop bitarna också ? ;D