lördag, december 13, 2008

Fredagens händelser.

flera olika saker hände igår.
inte mig personligen, men saker som är nära mig på håll.

Dick Axelsson är klar för Färjestad.
jag vet inte vad jag ska känna. någonting måste ju skurit sig totalt i DIF, han är en jävla talang, men de senaste matcherna jag såg med honom tog han bara onödiga utvisningar och åkte inte skridskor. Det är synd. Det kändes i bröstet då han visade sig vara klar för fbk.

Djurgården fotbolls nya tränare.
ja, vad ska man säga. jag känner mig tveksam, men jag är beredd på att erkänna att jag har fel.
vad är Jeglertz utan Marta?
Kan Lucic träna DIF utan snuffe ?
för första gången på över 7år känns fotbollen väldigt långt bort för mig. Det skrämmer mig lite.

Vimmelmamman fick ett gott besked.
Tänk vad man kan bli berörd av en blogg som man läst ett tag.
Jag blev tårögd då jag läste att allt gått bra.

Alex Schulman ska bli pappa.
även där, en blogg som får mig att le töntigt stort.
jag tycker det är toppen i alla fall !

Kevin Borg vann idol.
men det visste ni nog redan.
helt rätt om ni frågar mig i alla fall!

allt detta på en dag. inte konstigt jag somnade tidigt.

Inga kommentarer: