fredag, december 19, 2008

tippatips.

Nu har ju nästan hela dagen gått. och jag har tänkt.
som jag skulle.

Niklas har försökt sig på en tippning här nedanför.. men den är inte helt 100. Ganska likt mitt, men 1 stort fel.

Chelsea
Villareal
Bayern
Porto
Barcelona
Real Madrid
United
Arsenal


Det enda lag han tror annat än vad jag tror är att united ska slå ut Inter.
det vet vi alla. att så inte är fallet.
därför blir lagen som går vidare dessa..

Chelsea
Villareal
Bayern
Porto
Barcelona
Real Madrid
Inter
Arsenal

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nåja 7 rätt får du iaf..

lhoof sa...

Tyvärr ni båda, Porto blir utslaget av Atletico...;)

Anonym sa...

Chelsea
Panathinaikos
Bayern München
Atletico Madrid
Barcelona
Liverpool
United
Arsenal

Där har du facit!

Christina sa...

mitt tips är ju facit.
united klarar det inte. sådeså.

Anonym sa...

Klart som fan dom klarar de. United går minst till semi i år. :)