lördag, januari 24, 2009

en önskelista.

Lovade pojkarna i klassen att jag skulle bränna en cd till dom, dom älskar att uppträda till diverse rocklåtar.
Dom skrev sin egen önskelista, sen var det bara för mig att gå hem och lista ut vilka låtar som var ett måste på skivan.



It's my life med Bon Jovi
Livin on the prayer med Bon Jovi
Smoke on the water med Deep Purple
You give love a bad name med Bon Jovi
(första raden går -ungefär- som dom skrev där, fick be dom sjunga på den för att förstå..)
you rock my world med Michael Jackson
dom sista två ser ni ju, då fick jag stava åt dom..


haha det är så sött så jag dör!
ska spara denna lapp.

2 kommentarer:

Anna sa...

HA! det står ju för fasen: beat it.
jag läste barn-engelska: 'beatit' som i: 'beatrice'

Anna sa...

du förstår kanske min förvåning över att ha missat en låt med det namnet. ;D