måndag, januari 12, 2009

godmorgon måndag!

Idag börjar jobbet efter semester och sjukdom. Ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen..
Eftersom jag börjar klockan 13, kan man tro att jag skulle sova till 12 och bara hoppa i kläderna och traska iväg.
men se, inte jag inte!

imorse ringde klockan 7.
Kvart över var jag påklädd och stängde dörren bakom mig.
40minuters promenad blev det. Det var jag och dom med hund som var ute.
Nu blir det frukost, ska hinna äta lunch innan jag går till jobbet också, det är väldigt ovanligt för att vara mig måste jag säga.
Hej nya liv?


( bilden är enbart ett bevis att jag faktiskt var ute! )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Starkt jobbat! <3

Anonym sa...

Bra Ina!
Stolt över dig! Bra även att du blivit frisk. :D

Anonym sa...

Bra att du blev frisk! Åh så jobbigt att gå på morgonen. Gu va duktig du e!