lördag, februari 21, 2009

den bittra sanningen.

I måndags kom paketet med min crosstrainer, i torsdags var Fredrik här och började sätta ihop den.. vågade inte göra det själv nämligen. Fredrik hann inte klart, så pappa fick fortsätta igår då han kom hem.
Nu är den färdig..

jag var lite väl kaxig innan tror jag, pratade om att köra 2x15. men det var bara att glömma det..
fyy f-n vad tungt det var..

2x2 minuter körde jag i morse.
vältränad? hell no.

men om en vecka ska det gå lättare, räkna med det!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!
Va fin din är . kan man sitta på den? ser ut som en sadel i mitten.
faan vad jobbigt det är.

Kommer kolla hur det går.

Kram moster

Anonym sa...

Ser ut att vara en lättare variant av Crosstrainer. 5kgs svänghjul antar jag att de är. Hade du satsat på en med tyngre svänghjul så hade du fått ut mer av träningen. Sen funkar de väl med manuell motståndskontroll, men i längden så har du roligare med en crosstrainer som har har digital motståndskontroll. Önskar dig lycka till Ina! ;D