måndag, februari 09, 2009

Sliten

Jag är ingen pigg människa nu.
jobbade till 18, åkte direkt och handlade halstabletter.
Halsen är inte bra än, snarare värre, känner mig febrig också. men jag vägrar.
jag ska inte bli sjuk.

istället ska jag mata mig med ipren och vatten. och lägga mig under mitt täcke.
Dags att sova helt enkelt.


men först måste jag ju berätta, det här med internet är ju fantastiskt.
har precis shoppat. Jag är ingen person som gillar att gå på gym, det har hänt några gånger.
och maskinen jag älskar mest av alla på ett gym är en Crosstrainer.
Igår satt jag och letade efter pris och så, var säker på att det skulle kosta många 1000-lappar över min budget.
MEN! jag hittade en på rea. så idag, köpte jag en, en egen.
Går allt som det ska kommer den på onsdag eller torsdag.
Jag säger då det, nu ska det tränas vill jag lova ! (först bli frisk, kan bli jobbigt annars..)

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir grym den ;D <3