torsdag, mars 05, 2009

kort vecka.

Tillbaka på jobbet idag då..
barnen på mitt jobb älskar musik och att uppträda med mikrofoner, gitarrer och trummor.
Nu har musiken från melodifestivalen tydligen släppts och det är den enda skivan som spelas.
på ett sätt är det ganska skönt att få bort dom gamla rocklåtarna som spelades innan.
Men man vet vad man har att vänta, idag har jag hört EMD's bidrag ungefär 20-30 gånger.
Alla killar skulle uppträda, som EMD, ingen annan låt är tillräckligt bra för att uppträda med.
Nackdelen med allt detta är att jag kommer hinna tröttna på alla låtar innan finalen ens varit..

Imorgon är det fredag och jag har lovat att jobba till 17 istället för 16.
Min hjärna har inte riktigt fattat att det faktiskt är fredag imorgon efter mina sjukdagar, men det är inte direkt svårt att acceptera att det snart är helg..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en fin helg kära vän! :)

Anonym sa...

Hej!
Du har fått en utmaning på min blogg.

http://puggens.blogg.se