torsdag, april 16, 2009

ångest

Slår upp mina ögon, drar mig upp ur sängen, lunkar in i badrummet, tittar mig själv i spegeln, påminns om vad jag gjorde igår, grips av lätt panik..

Onsdag 12.35
Jag vet att jobbet börjar om 25 minuter, jag sitter och plattar mitt hår innan jag ska gå.
blir mer och mer irriterad på min lugg som gör att jag inte ser någonting alls.
går till badrummet, bestämd att klippa liiiite av luggen.


Note to self.

KLIPP ALDRIG LUGGEN OM DU ÄR STRESSAD.
SLÄPP SAXEN INNAN DU KLIPPER FÖR KORT.

summasumarium. min lugg är kort, sne och ojämn.
om en månad ska jag till min frissa, hon kommer inte bli glad på mig, hon kommer förmodligen skälla på mig.
från och med i dag (egentligen från igår..) kommer jag ha luggen uppsatt.






3 kommentarer:

Anonym sa...

Du, det växer ut ..... jag vet

/Gunnel

Kajsa sa...

hahahaha...förlåt att jag skrattar. Stackare, men en skönhet klär i allt:) Pusspuss SES PÅ LÖRDAG!!

Kajsen sa...

hihi, jag ska inte skratta:)Jag kommer till sthlm imorrn runt 7 då ska jag och käka med min mor. Så åker jag till dig lördag ganska tidigt:) Så kan vi fixa oss tillsammans å ta kort och ha rooligt:D Jag kan höra av mig imorrn kväll. Jag LÄNGTAR också!!! Pussokraam