onsdag, maj 06, 2009

Sichuanolja.

För en massa veckor sen fotade jag lite bilder till min vän Maries storebrors hemsida.
Lovade att visa bilder då han fått dom, då allt var lite hysh hysh från början.
Nu ligger bilderna jag tog ute på hemsidan och då kan jag ju passa på att slänga upp bilder här också!
Det var fantastisk roligt att fota dessa burkar och det var knappast sista gången jag gjorde 'studiojobb'.
Gillar ni stark mat kan jag absolut rekommendera denna fantastiska krydda !



Om ni inte gillar bilderna kan ni väl vara snälla ändå.
Jag älskar dom !


3 kommentarer:

n sa...

Grymma som alltid! <3

Kajsen sa...

Åh va duktig du är!

tänkte bara slänga in en kommentar, så att du verkligen vet att jag är uppe nu. (har redan duschat, ätit frulle och bloggat) Man kan iaf inte förprogrammera kommentarer:P

Pussokram<3

Försäljningschef sa...

Hej,

Jag heter Peter och arbetar med Ningtus Sichuanolja tillsammans med Johan och Per. Tusen tack för hjälpen! Bilderna blev jättebra!

Hälsningar,
Peter Kuylenstierna