torsdag, juli 16, 2009

dumma stjärnor..

Hittade en top10 lista på aftonbladet som var fantastiskt rolig.

tidernas värsta och bästa idrottscitat från stjärnorna

---------------------------------------------------------

14) Alberto Tomba, alpint

”Jag saknar helt ord för att hylla mig själv i dag”.

13) Brett Hull, ishockey

”Det skulle vara trist att flytta. Det skulle inte uppröra mig att lämna St. Louis, men det skulle uppröra mig att lämna St. Louis. Det är svårt att förklara. Det kommer att stå klart för mig en dag, men kanske aldrig”.

(NHL-stjärnan om när han var på väg att säljas från St. Louis Blues).

12) André Agassi, tennis

”Jag gick i halvtid”.

(Tennislegenden, om att ha sett ”Les Miserables).

11) Ruud Gullit, fotboll

”Vi måste haft 99 procent av matchen, det var de övriga tre procenten vi förlorade på”.

10) Floyd Patterson, boxning

”Rädsla var absolut nödvändigt. Utan den skulle jag ha skrämts till döds”.

9) Martina Navratilova, tennis

”Jag koncenterar mig bara på att koncentrera mig”.

8) Dennis Rodman, basket

”Kemi är något du lär dig i högstadiet eller gymnasiet, då du lär dig att två plus två är tio, eller nåt”.

(Basketikonen, efter att ha fått en fråga om Chicago Bulls lagkemi).

7) Paul Coffey, ishockey

”När vi har pucken kan dom andra inte göra mål”.

6) Don King, boxning

”Han talar engelska och spanska och är dessutom tvåspråkig”.

(Boxningspromotorn om boxaren Julio Cesar Chavez).

5) Wayne Gretzky, ishockey

”Du missar 100 procent av skotten du aldrig skjuter”.

4) Shaquille O'Neal, basket

Reporter: ”Besökte du Parthenon när du var i Aten?”

Shaquille O'Neal: ”Jag kan inte minnas alla klubbar vi besökte”.

3) Mike Tyson, boxning

”Mitt fokus är att vara professionell, men att döda honom”.

2) Alex ”A-Rod” Rodriguez, baseboll

”Terapi kan vara en bra grej, det kan vara terapeutiskt”.

1) Greg Norman, golf

”Mycket kan jag tacka mina föräldrar för. Särskilt min mamma och min pappa”.




Vad säger man ?
hohoho!

1 kommentar:

Bazintel sa...

Hahahah jag knäcker mig!!!
Här ser vi ju ett utmärkt exemplar till varför man inte ska börja sporta - man blir pantad av alla slag!!! xD