onsdag, juli 29, 2009

Hurra x 1000 !


Tjugotre år och 1000 inlägg !
Det firar vi idag !

(bilder från dagen, tagna med mobilen)


Äventyrsgolf i Åkersberga. jag kom toksist.
precis som för 2 år sedan..



jag stod och lagade mat nästan hela dagen.


Smakade mycket mycket bra!



min marängtårta med kiwi, jordgubbar och hallon
!


Sen blev det kubb. 1-1 slutade matchen.
jag och mina bröder var i samma lag och vi var usla.



TACK för idag alla ni som var med och gjorde min födelsedag till vad den var!
om lite drygt 30 minuter är jag född också..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott Kram Malin
Ha en fortsatt härlig sommar

Elin sa...

Grattis i efterskott! Wow den tårtan såg helt underbar ut. Det är verkligen snyggt med maräng och jorgubbar. Var den god? :)

Anonym sa...

Grattis, du har en bra blogg! Ramlade en via en killkompis.