onsdag, augusti 26, 2009

när björn borg klämde mig på magen. (typ)

Ser ni vad rädd jag ser ut?
undrar om det var Björn eller fotografen som var läskig.
Tröjan finns kvar, man kan se spår av att bläck har fastnat på den, men mer än så är det tyvärr inte.
tur att jag har den här bilden kvar som bevis ändå ;)

Letar efter en pärm som jag ställt på ett smart ställe.
då hittade jag bilden på mig och Björn + några andra.

som en matchrapport från en fotbollsmatch i Expressen
när jag gjort 1 mål och 1 assist.
vet inte hur ofta det hände, så det var väl bra att passa på när tidningen var där..

1 kommentar:

kajsa sa...

GULLIGT! jag tycker du ser lite undrande ut typ "hur fasen gör man för att få ett sånt ballt yrke som fotograf"

Najs, du gör inte bara mål, du dundrar in bollen!

Puss puss älskling!